SELAMAT DATANG KE LAMAN Agrohias.blogspot.com

Tanah pertanian yang luas saujana mata memandang tidak akan mendatangkan manafaat sekiranya tidak diurus dengan baik, sebaliknya kawasan persekitaran rumah yang sempit dan terhad boleh memberikan pulangan sekiranya diurus dengan betul.Disamping sebagai sudut rekreasi dan santai, persekitaran rumah juga dapat menghasilkan keperluan harian seperti sayuran dan buahan segar sekiranya ada usaha dan kemahuan.Blog ini dibangunkan khusus untuk berkongsi idea dan pengalaman rakan yang meminati bidang agro sama ada sebagai tanaman hiasan, sara diri atau komersial. Juga sebagai medan mempromosikan teknik berkaitan agro dan hasil yang diusahakan.Semoga ruangan ini memberi manafaat kepada kita semua- Budr® Agrohias.blogspot.com

Rabu, 28 Julai 2010

Anggur Berbuah Lagi

Kali ini betul-betul dihadapan pintu masuk rumah sewa saya. Mulanya ranting kecil menjalar ke arau pintu. Saya patahkan ranting tersebut kerana mengganggu laluan keluar masuk ke rumah. Seminggu kemudian kelihatan tunas baru tumbuh dan diikuti bunga. Kini buahnya semakin membesar.

6 ulasan:

  1. nak sikit!! tolonglaa( teresak2 ) hehe followed ur blog:)

    visit me:) follow la if suke k, nazirulhazwanws.blogspot.com

    BalasPadam
  2. manis ke anggur ni ek?
    dulu dayat duduk perlis ada la jugak tengok ladang anggur dekat sana.

    BalasPadam
  3. Salam...
    Tahniah... dapat bayangkan hepinya tuan seisi keluarga dapat petik anggur yang tanam sendiri...
    sama halnya ngan jagung, kami pun penah try tanam anggur.. tapi sedey taknak menjadi...

    BalasPadam
  4. tokan 2kobejordan - tq singgah ke blog amatur ni...

    BalasPadam
  5. tokan 2 dayat- x manis, tp jika cuaca panas ada sdikit manis la. saiznya pon x besar mana. yg d perlis tu beso2 dan manis. mnkn fakto cuaca. utk hiasan dan wat gulai lmak cili api, ganti blimbing buluh ha ha..

    BalasPadam
  6. tokan 2 fzi - seronok la jgak tp x puas ati sbb rasenyer masam.ada kawan cdgkn guna baja semburan utk maniskn tp sya x tau baja jnis apa. jgng pun ada ktikanya elok, kdg2 x mau jadi...prlu prhatian khusus kot...tq singgah.

    BalasPadam

nuffnang